Повертаючись до теми практичності та універсальності, саме Golf є еталоном не тільки у своєму класі. Навіть у базі багажний відсік новачка обладнано гачками для сумок та підсвічуванням. Кім цього, форма кузова Volkswagen Golf Estate трохи зрізана в задній частині, що придає автомобілю спортивності. Сучасна оптика присутня і на задніх фарах, тому клієнтам не потрібно за це додатково доплачувати.
Інтер҆ єр Golf Estate нічим не відрізняється від хетчбеказа винятком деякіх кольорів, що роблять салон трохи яскравішим. Як ми знаємо, нове покоління Golf майже повністюперейшло на сенсорне керування функціями, тому головним в салоні можна вважати мультимедіа з сенсорним екраном розміщеним по центру торпедо. Центральна консоль трохи розвернута до водія, що додає плюсів ергономіці автомобіля. Якість матеріалів оздоблення та підгонка панелей в салоні на дуже високому рівні.
Під капотом Golf Estate розмістилися такі самі мотори як на хетчбеку, тому лише нагадаємо про базовий варіант на 109 к.с. та дизельні моифікаціїна 115 та 150 к.с., які користуватимуться найбільшим попитом. Також на бензинових варіантах допомагатиме м'яка гібридна 48 В-ова система. Серед оздоблення екстер҆ єру можна замовити пакет R-Line, який не залежить від двигуна. Автомобілі зі спеціальним захисним декором кузова та повним приводом матимуть назву Golf Alltrack. За попередньою інфомацієї ціни на універсали Volkswagen Golf будуть на півтори тисячі вищими за ціни на хетчбек…